rosemann rosemann
479
BLOG

Szczypiorno, 12 grudnia 2016 r. (Mikołaj)

rosemann rosemann Charytatywność Obserwuj temat Obserwuj notkę 6


Giz pytał mnie o relację z wizyty Mikołaja w Szczypiornie już jakiś czas temu. Zdjęcia, których brakiem wytłumaczyłem się wówczas przed Gizem mam już od kilku dni. Początkowo czekałem na zapowiadaną zmianę w Salonie a potem, jak już zobaczyłem jak to z ta zmiana jest, pomyślałem, że warto poczekać do Trzech Króli. Wszak to święto, które też kojarzymy z hojnością.

Gdy zaś Jezus narodził się w Betlejem w Judei za panowania króla Heroda, oto Mędrcy ze Wschodu przybyli do Jerozolimy i pytali: «Gdzie jest nowo narodzony król żydowski? […] A oto gwiazda, którą widzieli na Wschodzie, szła przed nimi, aż przyszła i zatrzymała się nad miejscem, gdzie było Dziecię. 10 Gdy ujrzeli gwiazdę, bardzo się uradowali. 11 Weszli do domu i zobaczyli Dziecię z Matką Jego, Maryją; upadli na twarz i oddali Mu pokłon. I otworzywszy swe skarby, ofiarowali Mu dary: złoto, kadzidło i mirrę.” (Mt. 1-11)

Zdjęcia już są i wybrane można obejrzeć tutaj.

Jak co roku były obawy, czy się uda i jak co roku się udało. Jak co roku Renka mówiła, że tak będzie. Bo mamy szczęście po prostu. Mamy szczęście trafiać na ludzi, którzy nam pomagają. I nie chodzi tylko o prezenty ale o pomoc w tym, by wierzyć, że mamy w sobie bardzo wiele dobra.

Nie udałoby się bez naszych Mikołajów. Tych, co są z nami od lat i tych, którzy pojawili się po raz pierwszy. W kolejności z mikołajowej tabeli Ksantypa, Justa, Centuś Krakowski, Pan Krzysztof, Pani Leonarda Bukowska, Surpresor, Pyzol, Torpeda Wulkaniczna, Xsiężna, Maszoperia, Giz Trójmiasto, Pan Łukasz, Y Grek, Pan Piotr i Mikołaje incognito.

Udało się nam bez większych nerwów bo jeden z Mikołajów wspomógł nas spora kwotą. Udałoby się i dlatego, że pozostali, widząc, że jeszcze są wolne miejsca na liście, zgłaszali gotowość dodatkowego wsparcia.

No i udało się bo jest Renka i jest KaZet, na których głowie było i pewnie zawsze będzie więcej niż się nam zdaje.

I dzięki Salonowi24.

A za rok…


Zobacz galerię zdjęć:

rosemann
O mnie rosemann

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo